مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-19اقتصادي

فارس من| خبر خوب برای 4000 کارگر پاکدشتی/ دادگاه به نفع کارگران رأی داد


پس از سه سال پیگیری با حکم دادگاه ادعای موات بودن زمین های شهرک امیرالمومنین پاکدشت رد شد و 4000 عضو اتحادیه مسکن شهرستان پاکدشت که پیش از این سند هایشان مسدود شده بود پس از اجرای این حکم می توانند اقدام به نقل و انتقال یا ساخت ساز اراضی خود کنند.

- خبرگزاری فارس-تهران: پس از سه سال معطلی 400هزار زمین دار شهرک امیرالمومنین پاکدشت، در نهایت پس از گذشت مهلت تجدیدنظرخواهی اداره راه و شهرسازی برای حکم صادره از شعبه 3 دادگستری شهرستان پاکدشت که به نفع زمین داران صادر شده بود، حکم دادگاه برای اجرا به دایره اجرای احکام ابلاغ شد.

بنابر حکم مذکور ادعای سازمان راه و شهرسازی در خصوص موات بودن زمین های شهرک امیرالمومنین رد شد و بنابر ادله دادگاه زمین ها را متعلق به صاحبان آن دانست؛ بنابراین پس از اجرای این حکم سندهای این اراضی از حالت مسدودی از جانب اداره ثبت شهرستان پاکدشت خارج شده و امکان نقل و انتقال آن وجود خواهد داشت.

به علاوه مالکینی که سند برای آن ها صادر نشده بود، می توانند با طی فرایند قانونی سند تک برگ خود را دریافت کنند.

  قاسم یوسفی  مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مسکن کارگری، کارمندی و صنوف پاکدشت در گفت وگو با خبرگزاری فارس، درباره رای دادگاه اظهار کرد: این رای 20 روز پیش صادر شده بود لکن به جهت مهلت تجدیدنظرخواهی قطعی نشده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| خبر خوب برای 4000 کارگر پاکدشتی/ دادگاه به نفع کارگران رأی داد

فارس من| خبر خوب برای 4000 کارگر پاکدشتی/ دادگاه به نفع کارگران رأی داد